Monday 27 August 2018

HOMEWORK UNTUK KANAK-KANAK

saya bukan cikgu.,, tapi sata suka mengajar kanak-kanak, saya sanggup sediakan alatan untuk dorg belajar sekali dengan homework .. bagi saya sangat bahagia, dpt mengajar  mereka..  satu ketika dahulu pernah saya mengajar ambil kelas tusyen pasang table.. ala belajar dekat kedai je.. dari pukul 8 sampai pukul 10,30.. sekejap..tapi bermakna... saya ajar math , mewarna, bm, ni.. sains.. ape yang saya tahu .. maklum la nak ajar lebih saya sekolah pun bukan dapat A++ , sedihkan..  bantaila... asalkan dorg faham apa saya ajar..

ini homework untuk kanak-kanak tadika . mana nak ambil copy di persilakan.. just save imej je..



















No comments:

Post a Comment

MARI BELAJAR : pemakaian skincare dan alat kosmetik

Sekarang ini dah ada macam-macam produk yang direka khas untuk mencantikkan lagi muka kita. Dulu-dulu,  cleanser ,  toner  dan  moisturizer ...